fbpx

Aeres d.o.o. vrši besplatnu dostavu narudžbi na području cijele Republike Hrvatske osim na otoke na koje dostavne službe ne dostavljaju. Rok besplatne dostave je 2 do 7 radna dana osim za robu koja se naručuje po narudžbi, u tom slučaju kupac će biti obaviješten na vrijeme.

Naručene uređaje i opremu dostavljaju dostavljači sa kojima imamo ugovorne odnose (GLS, Overseas Express, LagerMax, DPD i drugi).

Dostava se vrši na teritoriju Republike Hrvatske. Proizvodi koji su plaćeni, biti će isporučeni kupcu u roku od 2 do 7 radna dana od kada je izvršena uplata u vremenu u kojem dostavna služba obavlja svoju dostavnu djelatnost. Vikendi i blagdani se ne uračunavaju u rok isporuke. Isporuka na otoke se obavlja po planu dostavljača u roku do 10 radnih dana.

Roba se kupcu dostavlja do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi pošiljku do ulaznih vrata stana, već samo do ulaza u zgradu. Prilaz do ulaza stambenog objekta treba biti slobodan, u suprotnom će dostavljač izvršiti dostavu do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod u navedenom roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu isporuke. Naručeni proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se manipulacijama kod transporta ne mogu oštetiti.

Upute za preuzimanje:
​Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo Vas da detaljno pregledajte pošiljku. U slučaju vidljivih fizičkih oštećenja nemojte preuzeti niti platiti pošiljku, te nas kontaktirajte kako bismo u što kraćem roku poslali novu pošiljku.

Ako ipak odlučite zaprimiti pošiljku koja ima vidljivo oštećenje potrebno je zajedno sa kurirom popuniti dokument "ZAPISNIK/IZJAVA O OŠTEĆENJU POŠILJKE" koji možete dobiti od kurira te nas kontaktirajte u što kraćem roku (24 sata) kako bismo provjerili stanje pošiljke i poduzeli odgovarajuće korake. Naknadne reklamacije oštećenja u transportu se ne priznaju bez zapisnika.

Od trenutka kada kupac potpiše potvrdu o primitku pošiljke, suglasan je da nema prigovora na isporučen proizvod.
Kod dostave proizvoda, uz proizvod Kupac dobiva i sve prateće dokumente koji prate proizvod (upute za korištenje proizvoda , tehničke upute, izjavu o suglasnosti, jamstveni list, i drugo) te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju.

Potpis na primitku pošiljke znači da kupac pregledom pošiljke nije uočio nikakva oštećenja niti nedostatke na preuzetom proizvodu, da kvalitativno i kvantitativno odgovaraju proizvodu sa narudžbe/računa, te da su uz proizvod isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

U slučaju da kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

 

Aeres Logo

Aeres d.o.o.
Trinajstići 56, 51215 Kastav
OIB: 00497801901
IBAN: HR0724840081135020600
+385 51 677 795
prodaja@aeres.hr

Newsletter

Pretplatite se na naš newsletter i budite obaviješteni o nadolazećim popustima i novim uređajima.

Sigurno plaćanje

VisaMastercard®Maestro®DiscoverDiners Club InternationalDiners Club International sigurna kupnjaMastercard® Identity Check™Visa SecureCorvus PayKeks Pay